CAN CLARENS

Ctra. Sant Celoni, 0 km. 0015,0 08471 Vallgorguina

La casa de colònies Can Clarens està a 300m sobre el nivell del mar, al municipi de Vallorguina, envoltada d'alsines i roures, Parc Natural del Montnegre.

• Galeria

COM ARRIBAR AMB COTXE
Des de Barcelona o Girona
Sortida nùm. 11 de l'Autopista AP-7, a la sortida del peatge, cal girar a la dreta direcció Vallgorguina - Arenys de Mar. Al entrar a Vallgorguina trobareu un indicador a ma dreta que porta directament a Can Clarens, trobareu un seguit d'indicadors que adreçen a la CASA DE COLÒNIES CAN CLARENS, cal seguir-lo fins arribar a l'aparcament de la casa (700m).
Des de Arenys de Mar
Cal anar direcció Arenys de Munt i després direcció a Sant Celoni. Abans d'arribar a Sant Celoni trobareu el poble de Vallgorguina, a la mateixa carretera trobareu un semàfor (i únic) cal girar a l'esquerra i al segon carrer que trobareu a la dreta i es un camí sense asfaltar i trobareu un indicador que adreça a la CASA DE COLÒNIES CAN CLARENS, cal agafar aquest camí i seguir-lo fins arribar a l'aparcament de la casa (600m).

COM ARRIBAR AMB AUTOCAR A CAN CLARENS

Des de Barcelona o Girona

Sortida nùm. 11 de l'Autopista AP-7, a la sortida del peatge, cal girar a la dreta direcció Vallgorguina - Arenys de Mar. Al entrar a Vallgorguina cal girar pel 1r carrer a la dreta direcció a Can Clarens i a la depuradora desprès novament a la dreta (torna a indicar Can Clarens i depuradora), esteu sobre un pont, a continuació cal girar a l'esquerra (trobareu un senyal que envia a Can Clarens), sou a una pista forestal, al final de la pista cal agafar el camí cap a la dreta (tornareu a trobar un senyal que envia a Can Clarens) i a partir d'aquí fa pujada, cal seguir aquest camí fins arribar a l'aparcament dels autocars.

Des de Arenys de Mar

Cal anar direcció Arenys de Munt i després direcció a Sant Celoni. Abans d'arribar a Sant Celoni trobareu el poble de Vallgorguina, a la mateixa carretera i a l'altre costat del poble, cal agafar el darrer carrer a l'esquerra direcció a Can Clarens i a la depuradora (atenció: els cartells indicant Can Clarens i depuradora esta d'esquena a la direcció que porteu), desprès cal girar a la dreta (torna a indicar Can Clarens i depuradora), esteu sobre un pont, a continuació cal girar a l'esquerra (trobareu un senyal que envia a Can Clarens), sou a una pista forestal, al final de la pista cal agafar el camí cap a la dreta (tornareu a trobar un senyal que envia a Can Clarens) i a partir d'aquí fa pujada, cal seguir aquest camí fins arribar a l'aparcament dels autocars.

ATENCIÓ: Per cap motiu passeu amb l'autocar de la senyal que prohibeix la circulació dels mateixos, mes endavant no hi ha lloc per girar i caldria tornar marxa enrere.

ATENCIÓ: No contractar autocars de 2 eixos al darrera, aquests autocars son massa llargs per pujar fins a Can Clarens.

COM ARRIBAR A PEU DES DE SANT CELONI

Si arribeu a Sant Celoni amb tren (RENFE) un cop sortiu de l'estació heu d'anar cap a l'esquerra seguint la direcció de la via del tren, al final de carrer heu de girar a l'esquerra i passar per sota el pont del tren i desprès passar per sota el pont de la carretera, trobareu una mini rotonda aquí aneu cap a l'esquerra i passareu per sobre del pont que travessa el riu "La Tordera" al final del pont i trobareu el mur que ens separa de l'Autopista gireu a la dreta i seguiu el mur fins que al final us veureu obligats pujar a la carretera que porta a Vallgorguina, aquí gireu a ma esquerra i passareu per d'amunt de l'Autopista, cal seguir aquesta carretera, primer trobareu un restaurant (La Masia) a ma dreta i més enllà un Centre caní, desprès a ma esquerra i trobareu uns vivers de plantes i a ma dreta l'entrada al Parc Natural del Montnegre i el Corredor heu d'agafar aquesta entrada i començar a pujar, a uns 300 m trobareu un camí a ma esquerra tancat amb una cadena (la cadena es per evitar la circulació de vehicles no de persones),cal agafar aquest camí i al final del mateix i trobareu una altre cadena, aquí i trobareu el Dolmen "Pedra Gentil" un cop feta la visita podeu continuar amunt (aparti d'aquí trobareu a ma dreta uns pals metàl·lics de color verd i amb una enganxina de color blau, cal seguir-los, porten fins Can Clarens, primer trobareu a la dreta la masia de Can Pradell de la Serra i desprès a ma esquerra i sense perdre de vista la masia trobareu la desviació que us portarà directament a Can Clarens, senyalitzada amb el mateix color blau. Aquest camí surt a pocs metres de Can Pradell i sense perdre la casa de vista.

ATENCIÓ, al arribar a Can Pradell, NO agafar el camí indicat amb una enganxina de color vermell i blanc es la indicació del GR i aquest camí fa baixada, el que porta a Can Clarens esta a continuació i al començament va planer i en paral·lel al camí pel que pujàveu